Social media

Op welk kanaal zit jouw doelgroep?

Waar ondernemers zich vroeger richten op offline media is het tegenwoordig  haast niet meer mogelijk om je niet online te laten zien. Alles wordt gedeeld op social media kanalen. Niet gek dus dat ook bedrijven zich steeds meer bezig houden met deze manier van communiceren. Sterker nog, dit wordt eigenlijk van de ondernemers verwacht. Een geoptimaliseerde website is al een goed begin, een andere perfecte manier om klanten te bereiken is via social media.

Hoe werkt dat eigenlijk die social media?

Waar moet je beginnen? En wat moet je eigenlijk plaatsen op je kanaal? Als jouw klanten actief zijn op bijvoorbeeld Facebook, Twitter of Linkedin dan is het tijd om jouw bedrijf online goed in de spotlight te zetten. Het opstarten en onderhouden van social media kost helaas tijd en energie. Een kanaal moet continue bijgehouden worden door het plaatsen van nieuwe berichten om zo veel trouwe volgers te krijgen.

Als je geen tijd of interesse hebt om je te verdiepen in de technische kant van social media kan ik je helpen door het opzetten van jouw eigen social media kanalen. Op basis van jouw branche en doelgroep kiezen we samen de meest geschikte kanalen. Ik zorg voor de inrichting van de profielpagina’s en ik geef je praktische tips die eenvoudig zijn toe te passen zodat je zelf de kanalen kan onderhouden.

Van het opstarten tot de uitvoering kun je bij mij terecht. Natuurlijk altijd passend bij jouw wensen, jouw bedrijf en de plek waar jouw (potentiële) klanten zich bevinden. Het opstarten van zakelijke Facebookpagina’s en/of Twitter, het ontwikkelen van advertentiecampagnes op Facebook of het structureel plaatsen van social mediaberichten. Dit alles behoort tot de mogelijkheden.

Neem vrijblijvend contact met mij op om je wensen kenbaar te maken. Je kan mij ook bereiken via Facebook of Twitter.